cover

miercuri, 28 august 2013

Bancuri cu maşini


Transmisiune din elicopter
Şoferul unui Tico mergea spre litoral. Cum maşina lui nu consumă prea mult combustibil, uitase să alimenteze şi rămâne în pană. Face semn celorlalţi participanţi la trafic, unui şofer i se face milă şi îl remorchează.
- Vă rog frumos, vă implor, să nu mergeţi cu viteză, eu am un autoturism mititel, cu roţi mici, dumneavoastră aveţi acest BMW superb.
Pleacă BMW-ul cu 30 la oră, un Audi e gata să-i depăşească, şoferul îi face semn celui din BMW să facă o „liniuţă”. Acesta uită de Tico şi se ia la întrecere. Şoferul maşinii remorcate începe să claxoneze… dar în zadar…
La ştiri, prezentatorul spune:
- Nu am ştiut niciodată că Tico e o maşină de viteză. Priviţi aceste imagini filmate din elicopter. Observaţi cum un BMW s-a luat la întrecere cu un Audi. În spatele lor, nervos, un Tico claxonează să i se facă loc!


Indicaţiile GPS-ului
- În prima intersecţie, viraţi la stânga. Peste cincizeci de metri, trageţi pe dreapta: mi-e frică să mai călătoresc cu dumneavoastră în maşină.

Taximetristul începător
Clientul îl bate pe umăr pe taximetrist.
- Aoleu, zbiară acesta, apoi evită cu greu un tir ce venea pe contrasens, pătrunde cu autoturismul pe trotuar, opreşte la cinci centimetri de intrarea într-un bloc.
- Iertaţi-mă, nu m-am gândit că o să vă sperie aşa de tare o bătaie pe umăr..
- E şi vina mea, e prima mea zi ca taximetrist, ultimii 20 de ani am fost şofer la Pompe Funebre!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu