cover

luni, 2 septembrie 2013

Bancuri cu elevi şi profesori


Lucrare de control
Subiectul este: "Ce aş face dacă aş fi patron?"… Toţi elevii scriu…  Unul singur stă şi meditează…
Profesorul: „Ionele, tu nu scrii?”
Ionel: „Nu, domnule profesor, aştept să-mi vină secretara.”

La clasa I
Învăţătoarea: „Copii, alcătuiţi fiecare câte o propoziţie.”
Vasilică: „Ana are mere.”
Învăţătoarea: „Foarte bine!...Dar cum de ştii?”
Vasilică: „Am văzut-o eu sub duş...”

Speranţe…
Profesorul: „Sper că data viitoare să nu te mai prind că o să copiezi.”
Elevul: „Şi eu...”

Gravitaţie
Grozav aş vrea să zbor pe Lună în timpul tezelor… Acolo orice materie este de 6 ori mai uşoară!!!

Conversaţie
Elevul: „Chiar credeţi că meritam eu să-mi puneţi nota unu?”
Profesorul: „Nu, dar… ce să fac?! alta mai mică nu există…”

Ora de fizică
Profesorul: „Care e diferenţa între fulger şi curentul electric de la priză?”
Elevul: „Fulgerul e gratis...”

Legea lui Arhimede
Întrebare: „Ce se întâmplă dacă te scufunzi în cadă?”
Răspuns: „Sună telefonul!”

Ajutor…
„L-am văzut pe Ionel că a pus o piuneză pe scaunul de la catedră… Şi mi-a fost milă de domnul profesor… Când l-am văzut că se aşează, i-am tras scaunul!!!”

Orientare profesională
Profesorul: „Ce o să te faci când vei fi mare, dacă până în clasa a patra nu ai învăţat să numeri decât până la 10?”
Elevul: „Arbitru de box...”

Generaţii…
Tatăl: „Acum douăzeci de ani şi eu am învăţat în şcoala în care înveţi tu acum!”
Fiul: „Cred! De asta îmi tot spune profesorul: aşa un tâmpit n-am mai văzut de douăzeci de ani!”

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu